الجمعة، 10 يناير 2014

لو بتحبها بجد ,, اقبلها بكل حالآتها !!

لو بتحبها بجد ,, اقبلها بكل حالآتها !! 

لما تكون هادية ,, ولما تبقي شقية وعاملة زيطة !! 

لما تكون عاقلة ودماغها توزن بلد ,, ولما تجيلها الجنّوونة !! 

لما تكون أجمل م أجمل برنسيس ,, وحتى لما تبقي منكوشة زي سـوكة 

لما تكون بتشع تفاؤل وأمل ـ ,, وبرضو لما اليأس يدب جوة منها !! 

لما تبقي قوية وعنيدة .. ولما تضعف أوووى و تنكسر !!

لما تكون نرفوووزة وبتطلّع م ودانها دخان 

ولما تكون باااردة برووود تلجاية ,, عشان تغيظكــ  

لما تكون مزقططة وفرحانة ,, وحتى لما تبقي أم النكد والكآبة !! 

لما تكون رغاية وتجيب صوداع ,, ولما برضو تكون سيلنت وهُس هُس !! 

اعرّف إن طالما إنك اخترتها من دون كل البنات ال ف الدنيا 

يبقي لازم تحب روحها ,, بأى شكــل !! 

لإن دى الروح ال إنت وقعت فيها 

هناك تعليق واحد: