السبت، 11 يناير 2014

كل يوم بحبك اكتر

كل يوم بحبك اكتر كل يوم بتعلق بيكى اكتر واكتر وحبك فى قلبى بيكبر اتعلمت معاكى حاجات كتير من غيرها خلاص بقيت مقدرش اعيش ده انا بحبك حب بيزيد ويكبر عشانك هكون عشانك هعيش من غيرك لن اكون يا اجمل وارق بنوته فى الكون بحبك حب بجنون وبدعى رب الكون يــــــــــــــــــارب قربنى منها مهما يكون مشتاق اسمع صوتك واسمع همسك وانفاسك و دلوقتى انا اقدر واقول انا بحبك ومن غيرك لن اكون بـــــــــــــــحـــــــــــــــــبــــــــــــــــــك بجنون.o

الجمعة، 10 يناير 2014

كـن لــــــي كـن لــــــي ثـــــــــــورة عشــــــق .

كـن لــــــي
كـن لــــــي ثـــــــــــورة عشــــــق .
أخشى غفوتي فيكون بك سقوط أشلائي
واكره يقظتي معك تمنع قربي وارتوائي احتاجك
وامتنع عنك أخشى بك توحدي كيف الاقتراب من قرص
شمس سمائي يا قضية صعب نقاشها أو حلها…لان حبك هو قرارها
كن لي عاصفة واحكم وثاقك علي أشيائي لا تدعني
متمسكا بجنوني عشقك
..كن لي بكل تفاصيلك
اعـــد تكوين إحساسي بأناملك..
يا رجلا
لصمتي تخطى حدودي أريد موتي بأحضانك
..تغزلني أطلسا لتاريخك تقرأني قاموسا بقلبك



كلَّ عامٍ .. وأنا متورّطٌ بكِ ..

كلَّ عامٍ .. وأنا متورّطٌ بكِ ..
ومُلاحقٌ بتهمةِ حبّكِ ..
كما السّماءُ مُتّهمةٌ بالزُرقهْ
والعصافيرُ متّهمةٌ بالسّفرْ والشفةُ متّهمةٌ بالاستدارهْ ...
كلَّ عامٍ وأنا مضروبٌ بزلزالكْ ..
ومبلّلٌ بأمطاركْ ..
كلَّ عامٍ وأنتِ .. لا أدري ماذا أسمّيكِ ..
اختاري أنتِ أسماءكِ ..
كما تختارُ النقطةُ مكانَها على السطرْ
وكما يختارُ المشطُ مكانهُ في طيّاتِ الشِّعرْ ..



الجو يملأ قلبــي بالحزن

 الجو يملأ قلبــي بالحزن


· أشـعر بإختنآق كبيـر


· أكآد لآ أرى سوى الغيــوم السودآء حولي


· أود أن أبكي


· أو أصرخ


· أو أي شئئ يعبــر عما في دآخلي


· أشـعر أني أختنق



لو بتحبها بجد ,, اقبلها بكل حالآتها !!

لو بتحبها بجد ,, اقبلها بكل حالآتها !! 

لما تكون هادية ,, ولما تبقي شقية وعاملة زيطة !! 

لما تكون عاقلة ودماغها توزن بلد ,, ولما تجيلها الجنّوونة !! 

لما تكون أجمل م أجمل برنسيس ,, وحتى لما تبقي منكوشة زي سـوكة 

لما تكون بتشع تفاؤل وأمل ـ ,, وبرضو لما اليأس يدب جوة منها !! 

لما تبقي قوية وعنيدة .. ولما تضعف أوووى و تنكسر !!

لما تكون نرفوووزة وبتطلّع م ودانها دخان 

ولما تكون باااردة برووود تلجاية ,, عشان تغيظكــ  

لما تكون مزقططة وفرحانة ,, وحتى لما تبقي أم النكد والكآبة !! 

لما تكون رغاية وتجيب صوداع ,, ولما برضو تكون سيلنت وهُس هُس !! 

اعرّف إن طالما إنك اخترتها من دون كل البنات ال ف الدنيا 

يبقي لازم تحب روحها ,, بأى شكــل !! 

لإن دى الروح ال إنت وقعت فيها 

حين تجلسى بجانبي يوم زفافنا

حين تجلسى بجانبي يوم زفافنا ...
{ ويحين دور رقصتنا الرومانسية ... ♥♥}
على اانغام الهادئة ...
وأقترب منك ...
{ وألمح دبلتي الذهبيه فى يدك ♥♥... }
وأشعر أنك أصبحتى الآن لى وحدي ...
{ ومن حقي وحدى ...♥}
فيطمئن قلبي ... فأقترب منك أكثر...
{واضع رأسي علي كتفكـ ...}♥
هربا من عيون الناس ...
"حينها " .. ستنساب.دمعة...على...وجنتي ... !!
إنها يا حبيبتي دمعة حب... }♥...
فاليوم ...؟
فاز قلبي بقلبك للابد ♥]]



{ .ْ. بطاقتي الشخصيهـ، ..ْ }

{ .ْ. بطاقتي الشخصيهـ، ..ْ }

مجرد ][ إنسانه ][ حالمهـ..متأملهـ.. أحب التحلــيق و الطــيران بعيــداً .. عن أرض الواقع .,
احب الونس والفرح وجمعة الأحباب

دائماً ما أتقلب بين طيّــآت الهدوء .,

يُــغلفني الأمل .,

نصفي الآخــر..الطموح.. !

أعشـــق { ..الطبيعة.. و البساطه..والأجواء الهادئه


اكرهـ الغدر ..

أعطي الثقة لمن يستحق واكون له كتابا مفتوح..

| للـــحزن | مكان بقـــلبي ,
و أصبحتُ أعتادهـ .,

ما يميزني ..العناد

  هــذهـ أنآ بإختصـــآر♥♥